شرایط و قوانین

کلیه کاربران، خریداران، عصرفنون و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از محصولات عصرفنون، موظف به رعایت کامل شرایط عصرفنون هستند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق کاربران و تطابق با قوانین حاکم بر کشور است. این شرایط جامع و کامل نبوده و عصرفنون حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آن ها در سایت www.asrefonon.ir برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق تیکت به عصرفنون اعلام گردد.

 

خرید کردن هر یک از محصولات عصرفنون به منزله ی پذیرفتن شرایط و قوانین زیر می باشد:

۱حفظ کپی رایت و حقوق فارسی ساز قالب وردپرس و افزونه وردپرس: خریدار متهد می شود که لینک کپی رایت عصرفنون را به عنوان فارسی ساز قالب وردپرس در فوتر سایت رعایت کند و همچنین در کدهای افزونه که این شرط باعث بروزرسانی مادام العمر قالب و افزونه میشود در غیر این صورت پشتیبانی قالب و یا افزونه به مدت ۱ ماه بعد از خرید میباشد.(این بند به دلیل احترام به مشتری در صورت رعایت نکردن مشکلی ایجاد نخواهد کرد).

۲عدم دستکاری کدهای قالب و افزونه: خریدار متعهد میشود بعد از دریافت قالب و افزونه ، تحت هیچ شرایطی در کدهای سایت بدون هماهنگی با عصرفنون دست نمیبرد در غیر این صورت ارائه پشتیبانی رایگان متوقف خواهد شد.(به دلیل به هم ریختن قالب و افزونه و ایجاد مشکلات جدید در قالب و افزونه)

۳نحوه ارائه پشتیبانی: پشتیبانی فقط از طریق بخش پشتیبانی به آدرس https://asrefonon.ir/my-account/tickets برای قالبهای تجاری و افزونه های تجاری و از طریق بخش دیدگاهها برای قالب ها و افزونه های رایگان، انجام خواهد شد و پشتیبانی از طریق تماس یا ایمیل ، تلگرام و… انجام نخواهد شد.

۴.مدت زمان ارائه خدمات: درخواست نصب رایگان قالب ها و افزونه ها بعد از خرید انجام خواهد شد و مدت زمان نصب قالب ها و افزونه ها بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت خواهد بود همچنین جواب گویی به سوالات بعد از خرید از طریق تیکت بین ۲ تا ۲۴ ساعت متغییر خواهد بود.(ما همچنان در تلاش هستیم که زمان این پروسه را به حداقل برسانیم)

۵نصب رایگان قالب ها و افزونه ها: فقط قالب ها و افزونه های تجاری که خریداری شده اند به صورت رایگان نصب می شوند. همچنین نصب دمو و یا بسته نصبی آسان فقط بر روی وردپرس خام انجام می شود و نصب بر روی سایت های که مطالب و محصولاتی دارند انجام نخواهد شد. و در صورت حذف شدن مطالب سایت شما ، عصرفنون در این خصوص هیچ مسئولیتی را بر عهده ندارد.

۶محدوده ی فنی پشتیبانی محصولات: پشتیبانی مخصوص رفع ایرادات احتمالی موجود در قالب  و افزونه است نه مشکلات و ارور های وردپرس و آموزش آنها (هر چند تمام سعی ما در رفع تمامی مشکلات است اما زمان ما را یاری نمیکند) اما راهنمایی های ابتدایی مورد نیاز نیز از طریق بخش پشتیبانی، ارائه می شود. توجه داشته باشید پشتیبانی سعی دارد فقط در محدوده ی فنی چون مشکلات راستچین و ترجمه قالب را برطرف کند . هیچ گونه آموزش های خاص از طریق پشتیبانی برای کاربران صورت نخواهد گرفت , ما سعی بر پاسخگویی و برطرف کردن همه نیازهای کاربران خود را داریم . قابل ذکر می باشد بجز موارد مربوط به قالب و افزونه که مربوط به راستچین شدن و فارسی سازی هست دیگر موارد الزامی نیست و پشتیبانی می تواند به سوالات اضافی پاسخی ارسال نکند. همچنین اگر کاربران در رابطه با خرید های خود مشکلی دارند در تیکت ها اعلام بکنند تا رفع شود، در صورتی که مشاهده شود یک کاربر در تیکت های خود قوانین و  مقررات را رعایت نکند یا اینکه به شخص یا شرکتی بی احترامی بکند بدون هشدار از سرویسدهی منع خواهد شد.مشتری می بایست برای حل مشکلات٬ اطلاعات سایت خود را در اختیار پشتیبانان عصرفنون قرار دهد.

۷. لایسنس محصولات اعم از قالب و افزونه: کلیه محصولات عصرفنون هم قالب وردپرس هم افزونه وردپرس که روی سایت برای فروش گذاشته شده بدون سریال خرید ( لایسنس ) می باشند و عصرفنون کد لایسنس رو در اختیار مشتری قرار نمیدهد . محصولات کاملا اکتیو یا فعال شده و بخش های لازم آن کاملا فعال می باشد .

و اما چرا لایسنس ارائه نمی شود ؟؟؟ خب اگه آشنا باشید این محصولات به صورت تک نقره ای در سایت مرجع به فروش میرسند , و کد لایسنس برای یک دامنه می باشد اگر کسی از این کد استفاده کند قالب و یا افزونه روی دامنه وی قفل شده و روی دامنه های دیگر از کار می افتد به همین دلیل حتی عصرفنون از لایسنس محصولات شامل قالب و افزونه استفاده نمی کند.
نکته مهم در رابطه با کد خرید یا لایسنس محصولات :

لایسنس قالب یا افزونه ها گاهی فقط برای دریافت بروز رسانی مستقیم می باشد و گاهی هم برای فعال کردن برخی امکانات , بروز رسانی مستقیم از سایت اصلی برای ما مناسب نیست چرا که قالب و افزونه فارسی سازی شده و با عمل بروز رسانی مستقیم  خودکار فایل های فارسی از بین رفته و قالب و افزونه دوباره به زبان انگلیسی تبدیل می شود.

نکته دوم محروم بودن ایران از سایت تم فارست می باشد که این امر نیز اجازه استفاده از خدماتی چون بروز رسانی و دیگر موارد رو به ما نمیدهد.
اگر به محصول با لایسنس نیاز دارید ما می تونیم محصول مورد نظر شما رو به اسم خودتون در تم فارست خریداری کنیم با اکانت کاربری خودتون که از فایل راستچین و فایل زبان محصولات ما برای محصول انگلیسی استفاده کنید. برای این مورد شما باید هزینه کامل قالب و افزونه به نرخ دلار رو پرداخت کنید. و البته یک آدرس در خارج از کشور را که مورد تایید تم فارست باشد را باید ارائه دهید.در غیر این صورت اکانت شما از طرف تم فارست بلاک میشود.

۸محدودیت کاربرد قالب ویا افزونه: استفاده از قالب و افزونه صرفاً روی یک دومین مجاز است (کلیه محصولات عصرفنون کد باز بوده و برای نامحدود دامین میتوانید استفاده کنید اما فقط یک دومین را پشتیبانی خواهیم کرد) استفاده روی دومین های بیشتر، منجر به توقف پشتیبانی خواهد شد و یا اینکه برای استفاده از دومین های بیشتر باید ۵۰% قالب و یا افزونه پرداخت شود تا پشتیبانی از دیگر دومین ها هم انجام شود.

۹. بروز رسانی محصولات: بروز رسانی محصولاتی چون قالب وردپرس و افزونه وردپرس تا ۱ سال رایگان می باشد . ( در صورت حفظ کپی رایت عصرفنون بروز رسانی ها مادام العمر خواهد بود ) بعد از آن مشتری موظف است جهت دریافت بروز رسانی اکانت خود را تمدید کرده و برای مدت زمان یک سال مجددا بروز رسانی ها را دریافت کند. توجه داشته باشید گاهی برخی قالب ها و افزونه ها توسط طراحشون از رده خارج میشن یا طراح محصولات دیگر از آپدیت کردن محصول خود منصرف میشن و فروش محصولشون رو متوقف می کنن , در صورت وجود همچین موردی در رابطه با هر محصولی عصرفنون نیز فروش و بروز رسانی محصول رو متوقف خواهد کرد. عصرفنون در این خصوص هیچ مسئولیتی را بر عهده ندارد.

۱۰.بروزرسانی قالب ها و افزونه ها: در بازه زمانی ۳ الی ۲۰  روزه پس از انتشار نسخه جدید در سایت مرجع آماده خواهد شد و قالب ها و افزونه هایی که در بروزرسانی مشکلات مهم را رفع کرده باشند در اولویت خواهند بود.

۱۱قالب ها و افزونه های رایگان: قالب ها و افزونه های رایگان فقط از طریق بخش دیدگاهها پشتیبانی می شوند. همچنین تنها قالب ها و افزونه هایی پشتیبانی می شوند که از عصرفنون دانلود شده باشند و ما مسئولیتی در قبال قالب ها و افزونه های مشابه که از سایر طریق به دست کاربر رسیده اند، نداریم.

۱۲. هزینه محصولات عصرفنون: توجه داشته باشید دوستان گرامی قیمت هایی که روی محصولات درج می شود بر اساس حرفه ای بودن محصولات می باشد . هزینه ی مشخص شده تنها برای کارهای فارسی سازی قالب و افزونه مثل ( فایل زبان ترجمه شده – فایل rtl راستچین قالب ) + پشتیبانی محصول می باشد. برای همین قالب و افزونه ای که در سایت اصلی با قیمت به فرض ۸۰ دلار به فروش گذاشته شده ما مثلا قیمت ۸۰ هزار تومن رو بهش اختصاص میدیم فقط و فقط بابت عملیات فارسی سازی و راستچین سازی و پشتیبانی می باشد.

۱۳. نحوه ارتباط طرفین با هم:

  1. روش ارتباطی مستند عصرفنون با خریدار، آدرس ایمیل یا حساب کاربری است که در پرتال کاربران ثبت شده است و کلیه ارتباطات به صورت پاسخ در تیکت های سیستم جامع تیکت است.
  2. عصرفنون مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریدار، که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را در حساب کاربری به ثبت نرسانده است و یا اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگر افراد قرار داده باشد را ندارد.

۱۴. هویت:

  1. هویت عصرفنون: سایت اینترنتی با آدرس https://asrefonon.ir که در این توافق نامه عصرفنون نامیده می شود.
  2. برای حفظ حقوق قانونی خریداران، کلیه این کاربران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود به عصرفنون می باشند. ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده ایشان خواهد بود. عصرفنون مسئولیتی در قبال کنترل صحت اطلاعات خریداران، ندارد.
  3. خریدار، اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها وشماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران می کوشد. عصرفنون حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از ایشان دریافت نماید. عصرفنون حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس دهی به خریدار، یا بازاریاب اقدام نماید.
  4. هویت خریدار: خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران عصرفنون وجود دارد و محصولات خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می شود.
  5. با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت عصرفنون، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط عصرفنون را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.

۱۵. هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه ها بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.

۱۶. فروش و پخش محصولات، در سایر مارکت ها و سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده، توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار داده شده است و یا حتی مشخص شود کاربر با خرید یک نسخه، روی چندین سایت به استفاده از محصول می پردازد، عصرفنون این حق را دارد تا دسترسی شما به نسخه های آتی محصول خریداری شده را متوقف و در صورت تکرار این عمل، حساب کاربری شما را مسدود کند.

۱۷. عصرفنون هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای عصرفنون خواهد بود.

۱۸. عصرفنون در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.

۱۹. خدمات عصرفنون به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای عصرفنون که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و عصرفنون هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. عصرفنون تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.

۲۰. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و عصرفنون هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.

۲۱. تغییرات توافقنامه و شرایط و قوانین: توافقنامه استفاده از خدمات عصرفنون تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه عصرفنون و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، عصرفنون حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت عصرفنون در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا عصرفنون مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت عصرفنون کنترل نماید.

۲۲. شرایط مرجوعی محصولات:

  1. تمامی محصولات پرمیوم عصرفنون دارای ضمانت عودت وجه به موجودی حساب کاربری (کیف پول) به مدت هفت روز در صورت عدم کارکرد صحیح محصول میباشند.
  2. امکان بازگشت وجه محصولات خریداری شده در این راستا کاربر می‌پذیرد در صورت برقرار بودن شرایط مرجوعی محصول طبق مفاد قرارداد حاضر، تعهد به بازگشت وجه ظرف هفت روز از تاریخ قبول مرجوعی، فقط به ‌صورت شارژ کیف پول انجام‌شده و کاربر می‌تواند محصول دیگری را از عصرفنون خریداری کند.
  3. مستفاد از ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیکی و بند ه ماده ۱ آیین‌نامه اجرایی مواد ۳۸ و ۴۲ قانون تجارت الکترونیکی، مقررات مرجوعی مشمول محصولات عصرفنون که بنا بر طبیعت آن‌ها امکان باز پس دادن آن‌ها وجود ندارد نمی‌شود، اما عصرفنون در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کننده در صورت تحقق یکی از موارد زیر ظرف مدت هفت روز از تاریخ ثبت سفارش، عصرفنون مجوز بهره‌برداری از محصول خریداری‌شده را لغو و  مبلغ پرداخت‌شده را به کیف پول خریدار مسترد می‌نماید.

۳/۱. در صورت نقص و عدم پشتیبانی.

۳/۲. در صورتی که خود محصول مشکل داشته باشد و نصب نشود (تداخل با افزونه های دیگر قابل قبول نمیباشد).

۲۲-۱. با توجه به بند ۲۲ ماده حاضر و به‌منظور تائید بیشتر، در صورت تحقق موارد زیر یا موارد مشابه امکان مرجوع نمودن محصول امکان‌پذیر نیست:

  1. خرید اشتباهی و یا خرید تکراری
  2. عدم توجه به توضیحات و امکانات محصول.
  3. عدم توجه به نیازمندی‌ های لازم جهت نصب و استفاده از محصول که در توضیحات درج‌ شده است.
  4. عدم توانایی در استفاده از محصول به دلیل ضعف دانش فنی.
  5. تغییرات در نسخه‌های جدید که حذف یا اضافه شدن برخی امکانات در محصول را به همراه داشته باشند.
  6. مرجوعی صرفاً برای هفت روز ابتدای خرید است.
  7. ناسازگاری محصول با سایر محصولات به دلیل عدم برقراری شرایط استاندارد.
  8. عدم تجهیز به نیازهای مورد نظر شما در شرایطی که در توضیحات محصول نیز این امکانات درج نشده باشد.
  9. عدم نیاز به محصول و یا عدم استفاده از محصول.
  10. مجهز شدن محصول به سرویس گارد حفاظتی عصرفنون یا سایر سرویس‌های جلوگیری از استفاده غیرمجاز از محصول روی چند دامنه.
  11. پس از اتمام پشتیبانی تضمین‌ شده ۶ ماهه؛ (۶ ماه پس از تاریخ ثبت سفارش) کلیه ‌بندهای مرجوعی محصول لغو می‌گردد.
  12. محصول در وضعیت توقف فروش قرارگرفته است اما پشتیبانی و به‌روزرسانی ارائه می‌گردد؛ (به‌روزرسانی برای محصولات ایرانی فقط در صورت وجود مشکل در عملکرد محصول اجباری است.)
  13. عدم انجام تعهدات و قول‌هایی که عصرفنون برای افزودن امکانات در نسخه‌های آتی محصول به‌ صورت کتبی یا شفاهی به خریداران می‌دهند.
  14. شرایط و ضوابط خاصی که در توضیحات محصول درج کرده است.

۲۲-۲. شرایط مرجوعی در صورت خریداری پشتیبانی اضافه:

در این شرایط صرفاً مبلغ پشتیبانی اضافه مرجوع می‌گردد و مرجوعی فقط در شرایط عدم پاسخگویی به تیکت خریدار در رابطه با مشکل در عملکرد محصول در محیط تست وردپرس، پس از گذشت ۷۲ ساعت از زمان ثبت تیکت (به‌جز روزهای تعطیل رسمی) صورت خواهد گرفت.

قوانین بخش ارسال تیکت
۱- تمامی تیکت ها توسط کارشناسان ما بصورت مرتب طی ۳۰ دقیقه الی ۲۴ ساعت بسته به حجم تیکت ها پاسخ داده خواهد شد.
۲- جهت تسریع در پاسخدهی از ارسال تیکت های متوالی با موضوعات یکسان خودداری و در ادامه تیکت سوالات خود را مطرح فرمایید.
۳- خواهشمندیم سوالات مربوط به هسته وردپرس و سوالات عمومی مشابه را در این قسمت مطرح نفرمایید.
۴- جهت بررسی تیکت : ارسال آدرس سایت + نام قالب + دسترسی های مربوطه ضروری میباشد.
۵- مشکلات مربوط به هاست و سرور را فقط از طریق پشتیبانی هاست خود پیگیری کنید.
۶- جهت استفاده مطلوب از سیستم پشتیبانی و پیگیری تیکت در مسیر عادی رعایت کلیه قوانین عمومی ارسال تیکت الزامی است.
۷- جدیدترین مطالب دنیای وردپرس اعم از بروزرسانی قالب ها ، تخفیفات جدید و… را در کانال تلگرام ما مطالعه کنید.
۸- در صورتی که تا یک ساعت پس از بازگشایی تیکت در هنگام پاسخ ، پاسخی ارسال نشود. تیکت بصورت خودکار بسته خواهد شد.
۹- سوالات خود را همراه با مشخصات کامل محصول خریداری شده ارسال کنید.
۱۰- سوالات خود را فقط به صورت فارسی ارسال کنید. (به سوالات انگلیسی یا فینگلیش پاسخ داده نخواهد شد)
۱۱- سوالات باید در خصوص محصول خریداری شده باشد. در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
۱۲– پشتیبانی هیچ وظیفه ای در خصوص شخصی سازی قالب ها و افزونه ها ندارد.
۱۳- لطفا با احترام صحبت کنید.

در صورت عدم رعایت قوانین تیکت های ارسالی حذف خواهد شد و در صورت تکرار کاربر مورد نظر از پشتیبانی محروم خواهد شد.

 

این بخش به مرور زمان تغییر خواهد کرد.

* تاریخ آخرین ویرایش قوانین : ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ برابر با ۲۰۲۱-مارس-۳۱

توسط
تومان